Jednotný vizuální styl (JVS, anglicky Corporate Design) je koncept jednotlivých prvků vizuální prezentace společnosti. Spolu s firemní komunikací, firemní kulturou a produktem je součástí firemní identity (Corporate Identity).
Prvky
Mezi jednotlivé prvky JVS patří:
- Název společnosti,
- Logo,
- Firemní tiskoviny (hlavičkové papíry, obálky, vizitky),
- Propagační tiskoviny (letáky, brožury, katalogy),
- Malá architektura (nástěnky, navigační systém v areálu firmy),
- Webové stránky.
Postup při tvorbě
Vznik jednotného vizuálního stylu se člení do pěti fází:
- Analytická a přípravná fáze
- Koncepční a kreativní fáze
- Kodifikační fáze
- Fáze komunikace
- Fáze implementace.
Na vzniku JVS se podílí marketingový manažer, grafik a zadavatel.
Více najdete zde: http://arteport.cz/sluzby/vizualni-identita/
Zdroj textu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Jednotn%C3%BD_vizu%C3%A1ln%C3%AD_styl